| Læsetid: 2 minutter

Cursum gæster Arrows podcast

Af Cursum

I sidste måned besøgte Cursum Arrow ECS Danmarks podcast Innovators Club for at tale om, hvordan organisationer får mest ud af deres Microsoft 365 licens.

Podcasten behandler omhyggeligt enhver ny udvikling, udfordring og trend inden for IT-branchen.

I denne episode joinede vores kommercielle direktør, Lars Thorn, Arrow ECS Danmarks forretningsudviklingschef, Martin Fischer Nielsen.

Microsoft’s modern workplace-løsninger

Vi blev bedt om at italesætte, hvordan vores online akademi hjælper virksomheder med at opnå det fulde udbytte af Microsofts modern workplace-løsninger såsom Microsoft Teams, Yammer og Planner, der alle er en del af Microsoft 365-pakken.

Med populariseringen af den moderne arbejdsplads og den hybride arbejdsplads er det mere relevant end nogensinde at lære, hvordan man bruger Microsoft 365-pakken. Og for virksomheder er det vigtigt at få digitaliseringen til at virke for dem og ikke imod dem.

Lav ibrugtagningsgrad af Microsoft 365-værktøjer

Vores erfaring er, at ibrugtagningen af Microsoft 365-værktøjer i mange organisationer ligger meget lavt. I nogle organisationer er ibrugtagningsgraden under 30 %. Når organisationer betaler for en Microsoft 365 licens, men ikke udnytter den til fulde, går de glip af værdifulde effektiviseringsmuligheder.

For at sikre optimal udnyttelse af enhver modern workplace-løsning kræver mange organisationer digital upskilling

Med vores online akademi, der består af 20+ evergreen Microsoft 365 kurser, kan vores partnere skabe en ekstra, tilbagevendende indtægtsstrøm for sig selv, mens de hjælper deres kunder med at øge effektiviteten.

Læring direkte i slutbrugerens dagligdag

Vores online akademi er tilgængeligt direkte i Microsoft Teams, hvilket bringer læring direkte ind i enhver slutbrugers daglige arbejdsdag.

Onlineakademiet, som er bygget oven på vores kraftfulde LMS, giver dig ikke blot masser af data. Det lader dig også gå fra konsulentdrevet til produktbaseret virksomhedsdrift. Dette giver dig mere tid til værdiskabende opgaver og hjælper dig med at opretholde en lav churn rate og høj kundefastholdelse.

Find podcasten lige her

Og tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål.